Blomstertid nu kommer

Sådär ja, nu är solrosorna på plats i jorden. Tro det eller ej, men de andra blommorna vi planterade i lör/sön har redan börjat växa:) Antons melonplantor är också på G nu.

Det blir som jag tänkt mig också, rosa blommor i mitten och de blåa på sidorna.


Marina har kommit och redan första kvällen hann vi med en fika på
ett mysigt café- 212 Pier som ligger på Main/Pier i SM.
Igår åkte vi till stranden och jag brände mig som in i....
Hela min baksida är gris rosa och det gör svin ont att sitta ner haha.

Nu sitter vi här i trädgården och njuter av det fina vädret i skuggan.
Om en stund ska vi köra till Marina Del Rey där Marina ska bo några
dagar på ett riktigt fancy hotell vid småbåtshamnen. Rummet är för 2
personer så jag tänkte också sova över där nån natt.

Så om min blogg ej är uppdaterad varje dag så är det för att vi har det så himla roligt och
har ingen tid att sitta och häcka framför datorn. Men jag uppdaterar allt vi gjort i efterhand:)


/Kram Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback