Tisdag 15/5

Idag har jag varit i skolan haha. Följde med Anton på
ett seminarium på SMC. SHIRLA- Humane Immigrant Rights of Los Angeles.
Faktiskt intressant!


Nu ska jag strax bege mig till LAX och hämta Marina. Det kommer att bli fullspäckade 11 dagar här framöver. Jag har tänkt, hiking, IMAX bio, Las Vegas, Venice, Malibu, SM pier, Hollywood, massa shopping och sen får vi se vad Marina själv har på sin "To Do" lista. 


Annars idag har jag grävt en ny yta i trädgården till mina solrosor. Jordsätter fröna imorgon. Jag har allt blivit lite solkysst de senaste dagarna... Men varför får jag ingen färg i ansiktet?? Tur man har smink:)

Stanna upp för en stund och lyssna till ditt inre.

/Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback