Thailändska fish cakes

Vilken succé!


Receptet hittar du HÄR!

Varje morgon när jag vaknar grabbar jag mobilen. Kollar Whatsapp, Skype, Facebook och mina 2 favvo bloggar som alltid inspirerar mig. Bra start på dagen liksom.
Så tack Daniella och Jessica för att ni delar med er! (klicka på namnen för att komma till blogg)

Idag ska jag ge mig ut på jakt efter ett amerikanskt nr. Det finns typ 100 operatörer här, så det gäller att hitta någon med bra täckning o allt sånt.
Är lite sugen på att köpa en ny topp till på fredag- Marias födelsedagsfirande på Saddle Ranch.

Jag är tacksam för att jag gör det möjliga möjligt!

Kram Emmely

Kommentarer
Yvonne Sjögren

Fantastiskt!! Ny dag,nya möjligheter!! Välkommen livet!! Ta för dig!!Du är bara värd de allra bästa!! Kärlek *** Din mamma.



2012-05-11 @ 09:25:32
Yvonne Sjögren

Blev ju nyfiken o ville gå in o kolla tjejernas blogg, Daniellas funkade att länkas till men inte Jessicas!? Kanske nåt du får kolla upp?! Kul att titta in hos D i allafall!! ;)



2012-05-11 @ 09:40:38
Emmely

Tack för din uppmärksamhet:) Nu är det fixat! Jag tror du har mycket att hämta från Jessicas blogg, mamma! Puss o kram

p.s du kan kommentera på Daniellas blogg oxå;)



Blogg: http://accesstomly.blogg.se/
2012-05-11 @ 21:42:27
Jessica

Aaaaah, jag blir ju nästan tårögd! Kul att du gillade maten ;) i' m keeping my eyes on you. Kram tjejen!



Blogg: http://sockertjocken.wordpress.com
2012-05-11 @ 22:43:41
Dani

Fina söta du! Att du har det bra känns som en självklarhet, men du ska veta att du är riktigt saknad!! Love to you all!



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-05-12 @ 00:44:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback