Tagen

Helt tagen av min nya bok. La mig i sängen och fortsatte läsa vid 23-tiden... När jag kollade på klockan nästa gång var den 04.38. Det är inte ok, haha! Gick ut i köket och klämde i mig en pannkaka och sen var det släck och god natt.

Sitter och väntar på svar från flygstolen.se, har skickat en förfrågan om en eventuell ombokning av min henresa, yaaay! Hemresan är bokad till den 3 juli, men inte vill väl jag åka hem då. Den 4 juli firar man USA´s självständighet och jag kan tänka mig att det blir en hej dundrande vecka här i staterna:)


Glöm inte att dricka mycket när solen gassar på:)



XOXO Emmely

Kommentarer
Yvonne Sjögren

Jag är med dig,gumman =)Snart dax för hemresa för vår del.Varannan dag sol/regn under vår vistelse. Skönt ändå. Kärlek o tankar. Mamma



2012-05-30 @ 22:50:21
Emmely

Jasså, redan. tiden går så fort! Tråkigt med vädret... Du får komma hit nästa gång, inget regn här inte haha. Härligt o höra ifrån dig! Höras på skype snart? Puss



Blogg: http://accesstomly.blogg.se/
2012-05-31 @ 08:46:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback