Söndag 27/5

Då har det blivit söndag här i USA... Körde Marina till flygplatsen igår kväll, sorgligt:( Vi har haft det super roligt under hennes tid här... Jag tror jag kan bocka det mesta på listan jag hade gjort inför hennes besök:
  • Hiking till Hollywood skylten
  • Bio, ej IMAX men The Dictator
  • Shopping i Santa Monica, Hollywood, Citadel Outlet och en hel del andra mall
  • Festat i Hollywood, Las Vegas och Santa Monica
  • Haft så jä-la roligt i Las Vegas
  • Venice

och så mycket mer... Men de smaskiga detaljerna får jag dela upp- I dont´t think u can handle it

Det känns tomt utan min Marina a.k.a Spresa hahah. Hoppas resan hem har gått bra i alla fall. Nu är det tillbaka till "vardagen". Shower som Thunder from Down Under, festande med filmproducenter, dans på grymma klubbar och alla andra crazy things bäddar jag in fint i min vrå av livets härligheter;)

Nu är det dags för frukost så jag får energi till nästa inlägg (ikväll).



Kommer att sakna dig Marina <3



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback