Party in Hollywood

Åter igen en dags uppehåll... Det är inte lätt att hinna göra allt man vill. Men nu när jag varit ledig ett tag och haft mycket tid att tänka så har jag kommit på att jag måste prioritera saker och ting. Nu till exempel prioriterar jag att skriva ett inlägg och målar naglarna i bilen istället haha.


Igår var jag och Marina bjudna hem till Maria på "svenskkväll". Vi åt Marias hemlagade köttbullar, potatismos, gräddsås och lingon yammi! Jag hade gjort pannkakor och drottningsylt:) Efter det bar det av till Supper Club i Hollywood. Vi hade en helt fantastiskt rolig kväll!





Tillsist kom vi ur dimman...


Vi tog taxi hela vägen hem till Marinas Hotel- Marina Del Ray. Vi vaknade upp av "knack knack -roomservice". En promenad till Venice med trevligt sällskap gjorde denna lördag till en helt underbar en.











Som ni ser så har jag varit hos frisören och gjort en liten touch up, känns skönt!

Nu sitter jag här med ett glas vin, uppklädd till tänderna och väntar på att Anton ska bli klar
så vi kan åka och hämta upp Marina och sen till en restaurang i SM. Vi ska fira en tjej här i husets
födelsedag. Efter det blir det "The Room" som vi var på för några veckor sen.

Trevlig helg allesammans!

XX

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback