Måndag 7 maj

För mig har måndagen precis börjat. Kl är 11.00 här och det är ännu en solig och varm dag.

Skrev tidigare om vårt besök på Costco i fredags, dit man åker om man ska handla mycket och många...

Jag fattade inte först varför deras kundvagnar var så gianormouse...

...take a look inside


Vadå systemet?? Här är det mesta i 10-pack eller mer, men vissa saker kan man faktiskt köpa styck.

Det var här vi handlade b.la räkorna, Laxfilén, öl, snacks och mycket annat.




Ca 2500g för 140kr



I lördags morse fick jag tid för att pyssla om mig, på gott och ont;)
1 timme på Queen Bee Salon & Spa och benen, bikini och
ögonbrynen blev vaxade.



Super trevlig personal och fantastisk miljö.

Nu har det varit många dagar på rad med sol och jag hoppas den är här för att stanna... Igår (söndag) slappade jag mest hela dagen. Frukost på sängen till Anton eftersom det var hans födelsedag. Sen blev det solstolen hela dagen lång...


Det tar faktiskt på krafterna att ligga ute i solen, så jag gick in och vildade med Olive.



Vi avslutade söndagen med bio då Anton fick 2 biljetter till Avengers utav en tjej här i huset i födelsedagspresent. Riktigt cool film med grymma effekter. Roligt att se alla "super hjältar" i en och samma film. Nu väntar jag bara på The expendables 2 biopremiär (17/8 i USA).

Jag och min mellan cola som rymmer 1liter, drack inte ens upp hälften haha.
Tänk er då mellan poppisarna som jag klämde i mig under filmen som jag
dränkte i smält smör mohahah.


Idag tänkte jag bege mig till 3rd Street SM för att avsluta Anton's present...



Kommentarer
Yvonne Sjögren

När jag såg första bilden på dig o kundvagnen,så tänkte jag:"Naw va hon e liten min lilla tös, i den STORA världen... Hahahaha... Så va de vagnen som va bigsize!!Puss på nästioppen! Mamma.



2012-05-08 @ 12:48:02
Emmely

Hahah ja så var det. Men jag är ganska liten också ju;) Puss puss



2012-05-08 @ 20:25:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback