Inkörd och omkörd, icke påkörd

Sooovmorgon!! Aaa det har jag egentiligen varje morgon nu men idag blev det en lång en;)

Efter brunchen stack jag o Molly till parken. Vi sprang 3 varv, ca 2km. Hon är så duktig och lär sig så fort. Man märker verkligen att hon vill vara människans bästa vän. Kanske för att hon nu förstår hur hundar hon tidigare sett i koppel har det. Mat 3 ggr om dagen, lek och bus, kärlek och omsorg. Hon är nu en trygg och kärleksfull hund som verkligen älskar att lära sig nya saker och att få bekräftelse.
På fredag ska jag lämna över Molly till hennes nya familj som kommer och hämtar henne. Sorgligt men hon kommer få det så bra + att dem har en hund till som hon kan leka med:)




Körde Anton till skolan i eftermiddags och sen körde jag iväg på egen hand för första gången hihi.
Det är så stora och fina vägar här så det är inga problem.

Jag körde till


för att spana in lite delar till pappa och hans HD.
Riktigt stor butik och just idag var det ett event där så det var liveband på plats,
MC brudar i kortkort, mat, lite annat jippo och så lilla JAG :)





Inga reservdelar idag men en keps fick det bli.

Så ser ni ett ljushuvud med en as cool rosa HD kepa susa förbi så
är det bara jag ;)

XOXO                                                                                                                                              Emmely

Kommentarer
Yvonne Sjögren

Jag vill ha Molly!! E helt kär i henne via skypen!"Netlove".Kul att följa dig här Mly,o "träffas"lite då o då på skype...Puss



2012-05-10 @ 08:52:26
Emmely

Jag förstår det. Hon är verkligen en super hund men tyvärr bor du för långt bort för att skeppa över henne... Jag tycker du kommer hit så ska du nog se att vi både kan hitta en hund o lite annat smått o gott till dig ;) Trevlig resa om vi inte hörs innan ni åker.

Puss o kram



Blogg: http://accesstomly.blogg.se/
2012-05-11 @ 07:40:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback