Fredag eftermiddag

Än så länge har jag kört Anton till skolan, tvättat bilen och nu har jag precis satt mig ner för att äta lite lunch i väntan på att tvätten ska bli klar:) När det är gjort ska jag bara slänga mig i solstolen.

Kolla in nytvättade pärlan!


Till lunch har jag lagat pappas berömda "stekt macka med ägg".
Kläck ett ägg i stekpannan, när det är dags att vända ägget lägger du
också mackan på stekjärnet.
Addera till ost och lök (eller vad som faller dig i smaken), lägg ägget
på mackan och så var det klart.
Till detta åt jag broccoli, gurka och tomat.
Vill man pimpa till det lite extra, ta lite ketchup.



Lätt snabbt och gott!

Ikväll bär det av till Saddle Ranch- West Hollywood, för att fira Marias födelsedag. Ska bli jätte roligt att träffas igen och alla andra som kommer.

Trevlig helg!

Kram Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback