Första veckan

Nu har det gått 1 vecka sen jag kom hit till LA. Det har gått snabbt som bara den. När jag var här i vintras hann jag med en del turistiga saker som ex; Universal, Hollywood, Chines theater, roadtrip till Santa Barbara via Malibu, nyår i Las Vegas osv...
Och eftersom jag ska vara här ett tag tänker jag inte stressa mig igenom allt annat Los Angeles har att erbjuda.










Tack mamma för boken! Jag kommer dela alla mina upplevelser med er:)



Annars idag har jag gjort lite husliga sysslor.
Städat, lagat mat och bakat frozen cheescake:)

Har svårt att komma igång med träningen känner jag! Här i huset bor vi 6 st och alla kör Billy Blanks bootcamp DVD. Workout hemma i vardagsrummet... Vi får se när jag är redo för att hoppa in på ett hörn hehe. Jag kanske bara behöver lata ner mig ordentligt innan jag gör slag i saken.

Annars idag tog vi en biltur med lille Olive, hon älskar det! She's a really good driver ;)



Nu längtar jag bara att klockan ska bli 8.30 (17.30 SV tid) för då ska
jag Skypa med min efterlängtade Lovis, wiihoo!

Hopp i säng och låt tiden gå lika snabbt som om jag skulle upp och jobba;)

Love

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback