24 en extra dag

Vilken start på dagen! 50 min videosamtal med Lova, stjärnan själv<3 Hon hade lite svårt att förstå till en början att "Memmi" som hon kallar mig va i datorn, där hon vanligtvis brukar se på tokiga filmer med snackande djur. 2 år och charmar hela världen, I love my niece!

Efter 2 maskiner tvätt fixade jag en cykel för att dra i väg till Santa Monica College för Club Row.


Här står alla skolans klubbar uppradade för att samla in pengar. Efter några steg så stannade jag till... Där var han, mannen i mitt liv! Stod och plockade undan massa chips, läsk och hamburgare- Anton, efter 4 år är jag fortfarande lika kär<3





En tokig cykeltur hem i strålande solsken...


...och en sen lunch på Santa Monica Pier, myyyyys!


I Sverige fyller jag 25 år idag, men eftersom vi är lite efter här i Amerikatt så håller jag mig ung i ytterliggare 1 dag hihi. Anton fyller på söndag så på lördag drar vi igång en BBQ fest. Då är det också en stor helgdag för mexikanarna här- cinco de mayo. Party all over again, wihooo!!

Nu så här efter 1 timmes vila är jag lagom sugen på cheescaken jag gjorde igår;)

See yah!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback