Dag 13

Idag tisdag, en ganska lugn och trevlig dag. Har fixat lite här hemma, städat, kollat på film- One for the money. Inte den bästa filmen jag har sett men lättsam och helt ok.

Nu ikväll har jag träffat en barndomsvän, Maria, och hennes svenska kompis som bor här i Santa Monica. Det var riktigt roligt att ses igen efter si så där 10-12 år. Vi åkte till Sonoma Wine Garden, åt och drack vin. Super trevligt helt enkelt!

Nu sitter jag med kvällsfika efter att ha kollat igenom hela helgens Sverige nyheter på nyhetskanalen.se





God natt för mig och god förmiddag i Sverige ;)

Kommentarer
Yvonne Sjögren

Va kul att du träffat Maria...Har du ingen bild så jag får se om man känner igen henne... Ni va ju så små på den tiden... Jag har städat,tvättat,sponsrat,packat om vart annat hela dan. Ätit gott nu,lamm,ris,tsatsiki o sallad.Ska nog sortera ut lite av packningen,medan serkan är i kolonin o odlar de sista innan de bär iväg...



2012-05-09 @ 17:21:26
Yvonne Sjögren

Ps. De e kul att du kommenterar mina kommentarer,nu när jag fått kläm på hur man gör ; ). Puss puss



2012-05-09 @ 17:24:07
Emmely

Hahha du är rolig du! Tyckte det var nån som sa att väskan var stängd och knäppt= klar;) Ja du är ju grym på detta med kommentarer, det är roligt att läsa. Nu ska jag skriva dagens inlägg så du har ngt att kommentera :P Puss



Blogg: http://accesstomly.blogg.se/
2012-05-10 @ 07:18:24
Dani

Shit vad kul att ni hittat varandra!! Have fun!!!!!



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-05-10 @ 08:15:55
Emmely

Ja, jätte roligt:) Tack kära Dani!



Mamma: det blir nog lite bilder på fredag;)



Blogg: http://accesstomly.blogg.se/
2012-05-10 @ 08:38:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback