25 år och hur lycklig som helst!


Här ligger jag nu, 1 år äldre men ack så lycklig med frukost på sängen.

Plötsligt händer det... Vi körde igång DVD:n igår kväll med 20 min styrke/konditionsträning. Jag kände mig inte nöjd där utan hittade en skiva med Zumba Cardio. 50 min i lycka- dans, svett och bra musik liksom. På måndag blir det Zumba date med Jackie i vårt "träningsrum".

Idag ska vi åka till Costco och handla inför morgondagens BBQ fest. Ett bra ställe om man ska handla i större mängder. Annars får vi se vad denna födelsedags-fredag har att erbjuda, hade hoppats på lite skönhetsbehandlig men det verkar vara fullbokat:(

Tack för alla gratulationer och presenter, mina vänner som kom och firade mig den 20 april
och ett stort tack till pappa och Svetlana som fixade en fantastisk familjefest!



Kommentarer
Dani

OMG! Vilken trevlig tårta! Grymt bra att träna hemma. Såg bra ut med hantlarna!! Uppdate om BBQ önskas! *smack



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-05-05 @ 20:48:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback