Vilken kväll...

Vilken bra dag och kväll det har varit. Det här med motion innan jobb är en toppen bra grej. Jag har alltid tänkt att jag kommer bli så trött fram mot eftermiddagen/kvällen om man tar ut sig på morgonen. Det stämmer verkligen inte. Tvärtom! Det verkar mer som en kick i baken, ger energi och jag känner mig allmänt bra helt enkelt.

En protein smoothie slank ner på tåget till jobb och till lunch blev det en god tonfisksallad med broccoli, ägg, avocado och gurka. Såklart toppade jag med Rhode Island som är min favorit av alla dressingar:)


När Levi´s kvällen sen kickade igång gick det utför... Det bjöds på vin/öl/läsk och snacks i alla dess former och jag är inte den som tackar nej till go saker inte :P En rolig kväll med mycket skratt, bra och användbar info som kan behövas i jeans djungeln.
Nya favvo: Levi´s jeggings, svarta med högre midja 1099:-



Annika inhandlar sina första Levi´s jeggings, snacka om en upplevelse... Minst sagt ha ha! Eller kanske kör hon en planking på MQ Södertull´s kassadisk?

Tack alla kollegor och Levi´s människor för ett bra avslut på denna tisdag!



Kommentarer
Dani

Det är mina favoriter från Levis, också. Har de i båda färgerna... :P



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-03-28 @ 14:25:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback