Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
dani

Ett litet tips.... Uppdatera inte så ofta, tycker redan nu att det blir too much att följa. Får migrän av alla bilder och låååånga inlägg! Puss på dig, babe!



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-03-15 @ 23:55:42
Yvonne Sjögren

Tack för inblicken i själ o tankar av din inre resa, som snart blir en yttre fysisk drömresa.Har ju tyvärr inte hunnit få dela detta med dig än, min älskade fina målmedvetna dotter. Ser fram emot onsdag, då jag "bokat" in träff inklusive lunch o livsfilosofi ;).Din flickdröm om stor villa med pool o simmande anka är välbekant, men jag har aldrig nånsin vetat att det låg i USA!!!??? Det var mig helt främmande... Vad du än beslutar o vilka val du än gör på livets stig,kommer jag att stötta dig...Även om det är med både stor sorg o innerlig glädje...Ser fram emot att umgås med dig på onsdag,min älskade tös(tårögd). Puss o kram.



2012-03-31 @ 19:49:59
Yvonne Sjögren



2012-03-31 @ 19:51:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback