Girl´s night out

Fortsatt mys hela lördagen lång...
Efter jobbet kom min älskade ängel Lova till mig. Vi klädde upp oss och promenerade till stan för att njuta av en god middag på Mando Steakhouse (Lilla Torg). Vi beställde in plankstek och festade till det med vars en cola...



Lova sparade inte på krutet denna lördag utan körde botten upp :)

Lova har en ny topp på sig från H&M, 129:-

Som den stjärna hon är charmade hon hela stället och blev bjuden på en ny cola;)
Efter maten tog vi en lång promenad hem, genom lekplatsen för lite gungning och klättring. 10 min efter att vi klivit innanför dörren så slockna hon i min famn <3

Lördags tips: Glöm inte dra fram klockan 1 timme ;)

Have a good one!










Kommentarer
Dani

Fina tjejerna! <3



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-03-25 @ 15:26:44
Lina

finisar <3



2012-03-26 @ 21:05:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback