Ny dag med nya möjligheter

Vilken fantastisk start på mitt bloggande. Tack alla ni som har tyckt till på alla sätt och vis, det värmer!

Ett glas juice, turkisk youghurt med russin och en macka blev dagens frukost och efter det en Power Walk i Pildammarna. Nu när jag har så mycket i huvudet är det skönt att bara försöka släppa för en stund. Jag har lätt för att bygga upp någon slags inre stress över allt som behövs göras, men man måste låta allt ta sin tid. Listor och motion är den perfekta kombon för en stressfri vardag.

Jag har redan hunnit bocka av 2 saker på dagens lista.  Den sista blir bockad ikväll när loppis försäljningen är över. I förra veckan rensade jag mina garderober och i källaren, efter 2 dagar på loppis kammade jag hem nästan 3000kr på saker som jag egentligen tänkt kasta. Ett bra tips när man nu ska flytta utomlands och behöver extra klirr i kassan.

Njut av dagen och försök se det möjliga framför det omöjliga!

/Emmely



Kommentarer
Dani

Så kul att läsa det du skriver! Underhållning till max. "Keep it up!"



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-03-22 @ 00:27:06
Emmely

Tack!! Jag inspireras av dig heheh <3



2012-03-22 @ 11:03:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback