Fredagen blev räddad

Ingen bra start på denna fredag... Vaknade och mådde inte alls bra så jag blev hemma från jobbet. Har vilat hela dagen, tog en liten promenad runt huset för att få lite frisk luft. För övrigt känns det som att jag springer i motvind och har ingenstans att hitta energi och glädje ifrån. Som alltid finns det 2 sidor på allt och jag väljer att lägga fokus på det positiva och blicka framåt, mot min kommande "belöning" -Los Angeles! För mig är det viktigt att känna på mina känslor när jag är besviken och arg, men det är också lika viktigt att jag inte tar på mig sånt som inte tillhör mig. Skaka av och ta en ny fast punkt att blicka mot. Låt ingen trycka ner dig, du är världefull och ta vara på det!



Jag har på mig mysbyxor från Gina Tricot och en bastopp från Forever XXI.

Mot eftermiddagen/kvällen drar pappa upp mig från allt det trista. Det blev myskväll hemma i Limhamn med kinamat, Let´s Dance och glass. Vad skulle jag gjort utan dig pappa? Tack för en mysig kväll!



Nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre... Alvedon och ipren sen in i dimman!


Du har alltid ett val och minst 2 möjligheter.
/Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback