Lova mys

Lördagkväll och Lova somna precis när Gladiatorerna började... Vi har ätit köttfärsås och spagetti, sen blev det glass och efter det poppcorn lagom till "Postkodmiljonären".
Ikväll va det "Earth Hour" och såklart släckte jag ner och tog mig en funderare över världen... Det är helt sjukt hur mycket ström vi använder. Tänk alla köpcentrum, butiker, folk som "glömmer" släcka hemma (typ min syster Lina), alla tvättmasikner o inte tala om New York där ALLT lyser dygnet runt. Det finns så mycket mer, ni förstår vart jag vill komma?! 1 timme per år är inte så mycket begärt, så om du missade det ikväll hoppas jag att du medverkar nästa år. Till dess, glöm inte släck efter dig! Samma gäller det med vatten. Visst, jag älskar att bada badkar, men att låta vattnet stå och rinna samtidigt som jag borstar tänderna och sånt slöseri är så himla onödigt! Lägg en funderare på det med när du ändå håller på ;)
Det har varit en fortsatt kämpan i motvind denna lördag men jag ger inte upp. Motgång föder framgång, nån gång ha ha...
Du släckte väl?
/Emmely

Kommentarer
Dani

Jättefint foto där hon blåser ut ljuset. Och vad gäller vatten och el... Du har helt rätt!



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-03-31 @ 22:42:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback