I got a hangover, wo-oh!

I got a hangover, wo-oh! I've been drinking too much for sure! Jag sa ju att vinkonsumtionen lätt kunde överstiga medel med ett så trevligt sällskap som Jenny:) Det var en super trevlig och händelserik kväll med god mat och mycket snack. Fatta att personalen på Moosehead (Lilla Torg) slängde ut 3 olika män inom loppet av 30 min. Den ena gamle mannen som suttit och avbrutit oss i vårt samtal ett x antal gånger går sedan bort till servitrisernas "uteserverings" kassa och börjar fippla. I samma veva kommer en annan man och snor den gamle mannens öl från hans bord. Alltså vi snackar vuxna människor ha ha! Först åker den gamle ut och sen han som snodde ölen en stund efter, sen har vi då en tredje som står och smyg fotar mig med sin mobil (med blixt) vilket inte känns ok! Så jag säger till bossen på stället och han går bort till mannen och säger att han inte får lov att fota deras gäster och går igenom hans kamera album för att se så han inte sparat några bilder. Kort där efter går han. Va fan är det om?! Känns fantastiskt att lämna denna tokiga staden ett tag...


Idag har jag varit ledig, så efter lite lunch och vila släppte huvudvärken. Torsdag= Zumba på Idala i Veberöd.
Ett riktigt toppen pass även denna veckan:) På söndag ska jag till Bjärred och gå på en master class i Zumba, det kommer bli hårt. Men skit kul!



Nu ska jag hoppa ner i ett snabb bad, läsa bok och komma ner i varv så jag kan somna.

God natt och sov gott! Kram Emmely


Kommentarer
Dani

Fitness-woman looking good!! :)



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-03-31 @ 22:40:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback