34 dagar kvar...

Som sagt, nu är det 34 dagar kvar tills jag åker. Fick nyss ett sms av en fin vän som fick mig att fälla några tårar. För varje dag som går inser jag att min resa inte längre bara är en dröm utan nu också verklighet. Jag kommer verkligen sakna mina få, men fina vänner som jag byggt upp en stark och trygg vänskap med.

Idag började jag jobba kl 13, faktiskt skönt! Riktigt vårväder i luften så jag passade på att gå i stan och uträtta lite ärenden innan jag tog tåget till Lund. Det är fantastiskt att mötas av en solstråle till kollega när man kommer, det liksom går inte att få en dålig dag när hon är där.

Efter jobbet åkte jag till Veberöd (tro det eller ej) där kanske en av landets bästa Zumba instruktör håller pass. Varje torsdag kl: 20-21 på Idala. Jag brukar gå på olika pass då och då men oftast som uppvärmning inför styrketräning, men ikväll sprutade svetten, rumpan skakades till grymt bra musik och pulsen var på topp.
Så ytterliggare ett super tips- Torsdags Zumba på Idala och man kommer smälta in på alla stränder i LA;)

Imorgon blir det PW varvat med jogging i Pildammarna innan jobb, så jag avslutar denna kväll med att pyssla om mina fossingar med massage.

-Vart vi än befinner oss i världen så är du min vän!-

God Natt!

Kommentarer
Frida

Vart vi än befinner oss gumman <3



2012-03-23 @ 09:15:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback