30 dagar kvar!

Trött och sliten efter en kort arbetsdag, massa bus, lek och mys med Lova.
Trelleborg bjöd på sol så vi tog en cykeltur upp till mormors koloni där vi fick gofika. Hon är bara så härlig min lilla Lovis! Det kommer vara jobbigt att va ifrån henne så länge, men tacka vet jag skype och WhatsApp.


Nu är det 30 dagar kvar! Tiden går faktiskt fort... ofta när man längtar efter någonting tycker man att det tar en evighet men inte i detta fall. Försöker sysselsätta mig med så mycket som möjligt, bokar in fika med alla man vill hinna träffa, träna/dansa och massa annat. Fixar också med de praktiska som t.ex avregistrera allt skit som dimper ner i brevlådan.

Nu väntar en fullspäckad vecka med massa skoj som jag ska uppdatera er med:)


Genom självkännedom kan vi lära och förstå,
och göra medvetna val!

/Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback