I love ikea

Idag var det dags för en ny vax omgång. Prövade ett nytt ställe, där vaxet är gjort på vatten, socker och honung. All natural, me like! Tycker inte det gör lika ont heller!

Igår blev jag så sugen på korv och potatismos med lingonsylt, men tror ni att det finns lingonsylt i matbutikerna här??! NEJ! Och inte heller rostad lök. Kom hem och stekte på korven, gjorde potatismos och nöjde mig med ketchup och senap. Till min stora besvikelse smakade korven (ursäkta uttrycket men) SKIT... Alltså en tripple crap!

Sååååå, efter en mysig fika i solen med min älskade bar det av till...

(mina nya jeans från AX och den efterlängtade lingonsylten)

Vi passade så klart på att klämma i oss några korvar innan vi åkte:)
Köpte även ett tvättställ, tallrikar, glas, skohorn och lite annat smått och gott.


Detta köpte jag igår:)

Byxor och sandaler från AX, tröjan köpte jag på UCLA store.



Imorgon är det fredag= fest, köttbullar och potatismos med LINGONSYLT:)


This are my BB´s- Blogg Buddies

Doug, who always read it before I "Save & Publish"


and Olive...

Trevlig helg!

/Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback