Träningsvärk

Härligt att vara igång med träning och motion igen. Den sista veckan har jag känt mig som en bulle.
 
I tisdags värmde jag upp i trappan vid Ocean View, sprang 3x upp/ner och joggade sedan hem (1,5km). Väl hemma stod tjejerna redo för ett Cardio Zumba pass som jag bara inte kunde tacka nej till, men 30min fick räcka. Avlutade med att strecha.
Igår var vi på det igen... Anton drog med mig på en jogging runda, ca 3km. När vi kom hem körde jag ben/rumpa och mage.
 
Idag fick det bli vila från träningen och istället åkte vi till Westfield mall i Culver City. Det blev ett par nya skor och en tadblekning.
 
 
Massage och tandblekning, mycket bra kombination ;)
 
 
Imorgon förmiddag blir det ett träningspass med en av roomiesarna, och efter det ska jag och Anton åka till stranden.
 
God Natt
Emmely
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback