Shoppat

Lite shopping har det blivit de senaste dagarna... Men så klart bara sånt jag behöver;)

Ena dagen kände jag för blommigt...

Offwhite linne: H&M, jeansshortsen är ett par avklippta
Maison Scoth jeans, de blommiga kommer från Forever21



Puma katten herself i sina nya shorts och zipjacka. Detta fyndade jag
på Puma Store när det var Memorial Day SALE- 50% off


I förra veckan snubblade jag in på Armani´s hemsida där jag hittade mina favorit trosor,
även dem på REA. Så jag klickade hem vita, lila, svarta och rosa.
Fyndade också en Slip variant varav bakdelen är spets:)

DET ÄR INTE JAG PÅ BILDEN. Bilden är tagen från: armani.com

Fantastisk kvallité:
70% Polyamid, 20% Elastan, 10% Bomull


Ha en bra dag allesammans!!


Kommentarer
Yvonne Sjögren

Tack o lov att de inte va din rumpa på bilden!!!Fick lite magknip där en stund!! Puss Mamma



2012-06-07 @ 19:23:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback