Halvvägs

Mer än halva boken (Fifty Shades of Grey) har jag läst nu. Tar lite längre tid att läsa på engelska. De första dagarna var jag helt fast, men nu har jag nöjt mig med lite kvällsläsning för att hinna med lite annat om dagarna också;)


I samma stund växer så det knakar i trädgården...

Före:


NU, 23 dagar efter plantering


Antons meloner som är halvvägs till jordsättning



Sen har vi mina solrosor, ca 15 dagar sedan jag planterade dom:


Nu har mina solrosor fått sällskap på solsidan:

Från höger har vi jordgubbar, gräslök, paprika, zucchini, gräslök, solrosor, vit tomat

Förhoppningsvis kan jag plocka ihop min egen sallad när det är dags att påbörja den andra boken- Fifty Shades Darker av triologin.

Nu är jag halvvägs till svält så jag sätter punkt här.

/Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback