Veckans update

Long time no see. Hela denna veckan har det varit fantastiskt väder, skrivarglöden var som bortblåst och massa tankar har snurrat runt i mitt huvud. Kan hända att det är 25 års krisen som tar vid igen??!
Alla tankar på vad jag ska göra det närmsta månaderna gör mig galen... Att åka tillbaka till USA utan att ha någonting att göra är inget jag siktar mot. Jag är för driven för att bara lalla runt + att det är jobbigt att ha för mycket fritid.
 
Jag ska boka tid hos studievägledare i veckan. Dags att lägga manken till om jag nu vill plugga. Ska också börja med mina berömda listor som har hjälpt mig på traven tidigare. Just nu känns allt så luddigt, men när jag får rätsida på det hela delar jag med mig av mina tankar, idéer och vad jag bestämmer mig för.
 
Det har blivit en del extra timmar att jobba vilket jag är tacksam för, men som det ser ut nu så har jag 2 veckor semester och sedan väntar ett lördagspass:) Får se om det ev blir någon liten "semester" tripp eftersom frugan här hemma också har 2 väl förtjänta veckors semester framför sig.
 
Här kommer en bild uppdatering från veckan som varit:
 

Vi lagade ihop en super god Moussaka här om kvällen
 
 
 
 
Har njutit av trevligt sällskap och ytterliggare en god middag på Lilla Torg i strålande solsken:)
 
Glassat i solen på Dalabadet, Kämpinge, Lomma och i Falsterbo;)
 
 
Åkt HD med pappa
 
 
Haft en tjejdag med Marina och Monique. Vi började med sol och bad i Lomma
och avslutade med ännu en fantastiskt god middag på Restaurang Kajutan i Limhamn.
 
Jag åt ryggbiff plankan, smaskens!
 
Det blir ju ganska tydligt att jag har njutit av stunden och ätit en jäkla massa... Nu blir det till att köra minst 3 träningspass i veckan och bruka lite allvar;) 
 
Idag är blir det en slapp söndag, var ute och dansade igår och kom hem så sent som 04.45. Lite middag och film får det bli ikväll.
 
                                                     Ta vara på stunden, du vet inte när du får tillfälle nästa gång!
                                                                                       /Emmely
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback