TV debut

I höstas medverkade jag i "Svagaste länken" som är ett 
frågesportsprogram. Nu har programmet sänds på tv 
och här kommer länken- 
 
http://www.tv4play.se/noje/svagaste_lanken?title=svagaste_lanken_del_1&videoid=2203658
 
 
Samma vecka som jag skulle åka upp till Sthlm för att medverka i programmet blev jag uttagen till att spela in utbildningsfilmen för MQ i Göteborg. Det blev minst sagt en hektisk vecka, fast en fantastiskt rolig sådan:) 
 
Det var inte så lätt som jag trodde. Manus som ska följas, spela en roll samtidigt som jag ska vara mig själv och mycket annat som ska göras och fixas runt om. Jag lärde mig mycket under den veckan samtidigt som nya sidor utvecklades inom mig. Det är verkligen något som jag skulle vilja göra igen om jag fick chansen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Yvonne Sjögren

På min länk e du starkast,bäst o vackrast!! Mamma



2012-07-09 @ 21:33:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback