Sunday 1st of July

Nu håller vi tummarna på att juli levererar sol och sommar i Sverige. Man märker att sommaren precis har börjat här i L.A. Det vimlar av turister på stadens alla gator och stränder, vattensporterna täcker havsytan och pulsen är lite högre. Även vädret har växlat till varmare vindar.
 
Min sista söndag i L.A har jag spenderat i Santa Monica med Maria och två tjejkompisar till henne. Vi möttes upp vid Santa Monica Pier för en cykeltur mot Venice. De hyrde cyklar, ett bra pris för 1 dag ligger på ca: $17-20. Jag själv lånade Antons cykel och bil för att köra ner till stranden och cykla:) Fantastiskt väder, mycket folk och en god brunch... Kan det bli en bättre söndag??!
 
dagens cyklande sällskap:)
 
 
 
stannade till och kollade när små kidsen skejta- as grymma!
 
 
 
Godaste räksalladen jag någonsin ätit. Muuuuums!
 
 
 
Gissa vem som har "jobbat" här??
 
 
Aaaaa, visst är det ju Mitch och hans team från
 
 
Imorgon är det min sista dag. På tisdag kväll lyfter planet, och det är med blandade känslor
jag packar min väska. Det ska bli roligt att komma hem och träffa alla nära och kära,
jobba lite och förhoppningsvis njuta lite av den svenska sommaren också.
 
Finns det hopp så finns det en mening med allt!
 
//Emmely
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback