Jag har hittat solen

Börjar känna att jag går mot bitterstigen... Jag behöver sol för att få energi och må bra. I 2 månader har jag badat i sol näst in till varje dag men sen jag kom till Sverige har det varit en solig söndag, inte ok!
 
Men för att försöka ta mig tillbaka till bättre tankar började jag dagen med att äta en stor frukost i följd med lite städning och nu har jag precis joggat fram och tillbaks till solariet, avslutade med att springa upp till 7:e våningen istället för att ta hissen;)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen åka till jobbet. Ett kort pass idag, 16.00-20.00. Ikväll blir det matlagning med frugan och sen får vi se om det blir en sväng om på stan;)
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer
Yvonne Sjögren

Ledsen att meddela att solen kommer att lysa sönd o måndag,då fröken valt att jobba o tjäna pluring, ett val mellan bra o bra... ; )Kärlek Mamma



2012-07-20 @ 21:07:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback