Söndagshäng

Söndagshäng hos Marion i Staffanstorp= proppmätt! Det var super roligt att träffa tjejerna igen. Vi åt god mat, njöt av vädret och gjorde massa skoj.
 
Lagar mat. FV: Sadija, jag, Samina och Marion
 
Jag och Marina plockade fram barnet inom oss
 
Jordgubbar från Marions trädgård och mumsigaste morotskakan EVER, det tackar vi Sadija för.
 
 
vi saknade vår 6:e stjärna Amanda...
 
 
Samina och Sadija kämpade hårt i krocketmatchen:)
 
 
Marions 2 fantastiska barn, Sia som älskar att snacka och mysa...
 
... och charmtrollet Enzo som underhöll oss med lek och bus hela dagen
 
Nu ska jag göra mig i ordning och sen åka ner till stan (Malmö) och se om jag hittar några nya träningsskor för ett bra pris:) Ikväll är det badminton med tjejerna som gäller!
 
/Emmely
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback