Lova mys

Jag har saknat min lilla Lovis så otroligt mycket när jag varit borta. Har haft möjligheten att Skypa med henne några gånger och prata över Viber ett par gånger.
 
I fredags var det dags... Jag och mamma hämtade lilla stjärnan från dagis. En obeskrivlig känsla rusade genom mig när hon kommer springades till mig och upp i famnen <3
 
Fredagsmys hela dagen lång, bokstavligen talat!
 
Tog en fika på Vattentornet i Trelleborg. Super mysigt efter ombyggnaden
Där slukade vi i oss vars en kaffe och en ost/skink panini.
 
 
Åkte till dagis och hämtade mosters stjärna för att sedan
bege oss på vikingabröllop i Trelleborgen.
 
 
Fantastiskt roligt att fylla fickorna fulla med sten:)
 
 
Väl hemma fick Lova syn på mina målade naglar och frågade så fint om vi kunde
fixa hennes också. Så vi startade spa kvällen med ett bad, massa lek och bus och tillsist skönhetsfix;)
 
Filar naglarna
 
Målar naglarna
 
 
 
Hon är bara för go. Gör allt för att piffa till sig lite extra. Sitter blixt still under tiden
man målar och hjälper mer än gärna till att blåsa så det torkar fortare:)

 
Fina fossingar
 
 
Det bor allt en liten pajas i denna lilla tjej. Älskar att rota runt bland mosters
kläder, efter en stunds tystnad kan det se ut så här:
Finaste lilla damen!
 
 
Nu har det hunnit bli söndag. En strålande söndag som jag ska tillbringa hemma hos Marion med mina fina, efterlängtade tjejer. Livet är bra härligt!
 
Kram Emmely
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback