Lek och bus

Vilken aktiv dag det har varit. Började med att tvätta, sen åkte jag och mamma till Özen Allfrukt här i Malmö och handlade lite. Ilfart till Trelleborg för att hämta älskade Lova på dagis och efter det blev det bara massa lek och bus:)
 
 
Efter lite mat i magen gick vi till stadsparken i Trelleborg. Där finns en stor och fin lekplats:)
 
 
Det är ju hur kul som helst att lattja runt på lekplatsen. Tur jag har Lova som cover för att leka lite jag med, hade ju sett lite dumt ut om jag gick dit själv haha. Frivillig var hon också att putta fart på snurran;)
 
Har ätit lite kvälls middag och nu ska jag hoppa ner i ett bad. Imorgon börjar jag mitt 4:a dagars pass på MQ. Ska bli kul, det blir ganska lång randigt att inte göra någonting om dagarna. Annat hade det varit om det var sol och fint väder...
 
Morgondagens lunch blir rester från kvällens gottiga:
 
God natt!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback