LAX nästa

Under min tid här i L.A har jag åkt fram och tillbaka från LAX- Los Angeles flygplats, 4ggr. Idag blir det den 5:e och denna gången är det jag som flyger.
Har haft en helt fantastisk tid här och ser fram emot att resa tillbaka snart:) Mamma kommer och hämtar mig från tåget i Hyllie, ska bli mysigt att spendera några dagar hemma hos henne i Trelleborg.
 
Till helgen checkar jag in hos my one and only Spresa (Marina), som kommer att få dras med mig eftersom jag har min lägenhet uthyrd. På lördag ska jag jobba och söndag blir det middag med tjejerna, lääängtar!
 
Jag kommer så klart att fortsätta blogga l Sverige. Nu kommer jag hem med ny kunskap och nya mål i livet som jag gärna delar med mig utav. En sak är jag säker på, min resa till L.A var bara början på mitt nya liv...
 
Bye Los Angeles, Hej Sverige!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback