ätit hela helgen lååång

En helg full av smakupplevelser...
 
Fredagsfika hos Valentina- tro mig att dessa godbitarna var mäktiga, men ack så goda:)
 
 
I lördags var det kalas hos pappa. Jag och Lova slängde ihop en sallad till middagen, ugnsgratinerad fläskfilé, ugnsgratinerad korv och potatismos.
 
 
Då var det bara att hugga in igen
 
 
Magen fick sig en liten vila när det var dags för pappa och Svetlana att öppna paket...
 
 
 
Dags för efterrätt...
Frasigaste våfflorna EVER!!
 
 
Det är ju inte bara jag som gillar sötsaker :)
 
Inte har väl jag ångest för alla dessa kalorier! Nej då, efter allt detta gottigt blev det utgång. Jag armkroka min vapendragare och drog till Klubb F. Dansade hela natten lååång!
 
 
Nu är jag lagom mätt igen. Smällde i mig en McFeast meny i ovädret. Efter regn kommer solskeeeen!!
 
/Emmely
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback