Valborg

Trevlig valborg på er!


Bilden på brasan får bli mitt valborgsfirande... Kommer inte närmare än så eftersom man bara firar valborg i Estland, Finland, Lettland, Sverige, Tjeckien, Slovenien och Tyskland.

Anton är i skolan, Louise i Hollywood och jag sitter här hemma och njuter av tystnaden i huset med en smoothie i handen. Jag trivs med att inte göra någonting för en gångs skull.

Idag har jag sovit lääänge. Vaknade 12.20, gick upp och gjorde "frukost".


På dagens lista står det fotvård. Det är någat av det bästa som finns... Ska surprisa Anton med att laga lite lunch nu när han kommer och sen möta upp Louise för dagens behandlingar:)

Hoppas ni haft en toppen måndag/valborg!

Kram kram


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback