Ledighet

Nu är det påsk... Det innebär lite ledighet eftersom jag jobbar i en city butik:) Jag var ledig igår och bestämde mig för att ta sovmorgon, klockan ringde 10. Upp och i ordning eftersom mamma skulle komma vid 11. Till frukost fick det bli en smarrig smoothie...

...som innehöll vanilj yoghurt, mango, hallon, vindruvor, annanas och jordgubbar, MUMS!

Det blev lite shopping i stan och en lunch som heter duga, mamma hade köpt en "deal" på letsdeal.se så vi klämde vars en pizza från Intergrill på Bergsgatan. Skönt att vi äntligen fick tid att prata ut lite! Det blev ingen PW/joggning för min del utan ett super trevligt gympass med finaste Marion som dessutom är beräknad att föda om 3 veckor, snacka om hurtbulle. Marion är dessutom min "gravid"föreblid hihi


Även denna onsdag avrundades på lilla torg, fast denna gång på Victors. Vi åt ryggbiff och snacka massa skit;)
Idag har jag jobbat igen och det går segt nu. Tror redan jag är lite på väg i mina tankar och då blir det inte riktigt att man lägger 100% fokus på allt, men jag älskar mitt jobb och jag gör det bra!



Dagens middag: Ugnsbakad torskfilé med hollandaisesås som jag spetsade med dill, citron och peppar och till detta potatis och sallad. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla film. Imorgon ska jag börja packa, wiihoo!

/Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback