Shopping

Ooooj! Vart tog torsdagen vägen? Jag, Louise och Anton åkte till Citadel Outlets i Commerce. Ganska snart blev det dags för lunch- Grilled Shrimps and sallad, yammi!


Efter lite mat i magen kom shopping suget igång, det fick bli min dessert...

Nya Jeggings från Charlotte Russe och en Converse Hoodie...


2 sport toppar från Nike, schampoo och balsam, min första hatt och ett headband. Dags att börja leva ut mitt mode sinne. Think outside the box.
I det stora hela var det ett trevligt "ute" mall och har butiker som- Levi's store, BCBG, DKNY, Puma store, NIKE, Converse, Guess och många fler. En lagom stor food court, jag tycker alltid det är så jobbigt om det finns för många olika matställen att välja mellan. Så besöker du LA rekomenderar jag att åka dit om du vill fynda till ett lägre pris. Tiden går fort när man har roligt, 6 timmar och ändå var vi inte inne i alla butiker.

Vi avslutade kvällen på Westfield mall med en "kanelbulle" från Cinnabon. Lite för sött för min smak men helt ok.


Nu är klockan 23.40 här i Los Angeles och det är läggdags. I morgon väntar en lång PW med Lollo:)

God natt, god morgon Sverige!
/Emmely


Kommentarer
Arne Johnsson

Hej min Emmely!

Din blogg är jätte fin, du gör den så bra.

Inte för mycket utan lagom om allt så man

blir nyfiken desto mer man läser.

Många kramar på er.

Pappa och Svetlana



2012-04-27 @ 21:04:58
Emmely

Tack så mkt. Roligt att ni tar er tid att hänga med mig här i LA:) Kram till er



2012-04-28 @ 19:29:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback