Sthlm bokat

Ändrade planer... Det blir inget Idre i veckan, jag drar till Sthlm och bästa vännen Daniella istället. Ska bli sååå roligt att äntligen ses igen. Vi sågs sist i somras:) Flyget lyfter på torsdag kväll och åter hem igen på söndag. Jag kommer uppdatera er med massa roligt då denna damen alltid bjuder på komedi , kolla in hennes blogg här!



Igår hade jag en super mysig måndag med fina Frida på besök. Det var riktigt skit väder så vi lagade thai mat och kollade film, Change Up- 4 kycklingar av 5. Har sett den typ 3 gånger men den är ju såå rolig. Frida somnade till lite då och då vilket jag inte tror att hon tror att jag märkte ha ha ha. Nice try Lady!


Thai wookgrönsaker från Findus, strimlad kycklingfilé, kokosmjölk, röd curry och jasminris. Snabbt och gott!



Nu blir det till att mysa hela kvällen lång. Kanske klämmer in ett varmt bad också;)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback