seven days

Näst sista dagen på jobb... 7 dagar kvar... 2 korvstroganoff matlådor och sen är det dags. Känns helt fantastiskt! Schemat är späckat men under kontroll (med hjälp av listorna). Imorgon fyller min älskade ängel Lova 2 år och då blir det kalas och såklart tårta. Vad som gömmer sig i paketen avslöjar jag först efter kalaset då Lova är en hejare på att uppdatera sig på moster Emmely´s blogg:P

Fredagen bjuder på en kort arbetsdag och sedan en avskeds/25årsfest för miiiiig med mina fina vänner. Lördag, sista arbetsdagen och direkt till familjefesten som fina pappa har planerat. Känner på mig att det kommer vara många blandade känslor laddade denna lördagkväll... Bara det att hela familjen är samlad berör mig djupt. Ser verkligen fram emot helgen!


Dagens outfit: mina nya loafers från dinsko, jeans från New Yorker och toppen från H&M. Jackan är ett kap jag gjorde på Vero Moda för typ 4 år sen. Hittade en del kläder när jag rensade inför loppisen som jag bara inte kunde kasta. Kul att kunna återanvända, mixa gammalt och nytt;)

Nu ska jag lägga mig och kolla på film. Ikväll blir det Tower Heist med Ben Stiller. Måste ju då bara skryta lite om att jag och Anton var i New York när filmen spelades in. Såg när de filmade inne ifrån Toys r´us på Times Square (där det finns ett parisehjul innomhus), när vi gick hem en sen kväll.

Glöm inte klappa dig själv på axeln. Du är värdefull!

God natt kram Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback