Saturday morning

Som sagt blev jag lite ojämt bränd i gårdagens solning...


Ni får ursäkt den smutsiga spegeln och min trötta fejja, men värst är nog ändå halvmåne brännan på magen haha. Jag fattar inte hur man lyckas. Lollo säger att jag smörjde in mig ojämnt?! Stämmer det? Har aldrig varit med om något liknande. Som tur är har det lagt sig idag och jag ska genast skriva upp solcreme på dagens lista:) Någon som har bra tips på märke osv?

Jag och Lollo påbörjade vår PW men vi hade verkligen inte lusten och energin till en lång runda så vi gick runt området och stannade till på Starbucks för lite kaffe, vi fortsatte hem för att slänga oss i trädgården. BRA VAL! Det är lite min uppgift här känner jag, att lära mig att inte göra någonting. Svårt, men jag är medveten om vad jag behöver göra!

Till middag lagade jag köttfärssås och spagetti a la US style- blandade i nån slags asiatisk chilli grejsimojs, mums!
Vi gjorde oss i ordning för en tur till Beverly Center. Anton släppte av mig o Lollo där, han gick inte på den visan igen att gå med oss i ännu ett gigantiskt köpcentrum ha ha..


Då kan man undra vad lilla jag föll för direkt när vi snubbla in på Macy's??? Jo, ett par skor! Jag var bara tvungen att köpa dem, super snygga, sköna + att det var 25% rabatt. Men bild på dem får ni se efter kvällens festligheter då jag o Lollo ska klä upp oss och se vad Santa Monica har att erbjuda.

Vi avrundade fredagen med en promenad från Beverly Center till The Grove. En super mysig liten mini stad med butiker, trevliga restauranger, barer och en marknad- typ som en saluhall med alla tänkbara färska grejer. En drink på Mixology och sen bar det hemåt:)



Skål!

Nu är det hög tid för en Smoothie
och frukostmackan som smakar pizza:)

Have a good one!
Love Emmely

Kommentarer
Yvonne Sjögren

Hallå igen!!Nivea har ju bra solskyddsprodukter o de luktar ju gott oxå.. Annars tycker jag nog att du ska låta bli att sola o lägga en filt över dig om du ändå trilskas med att va i solskenet hahahaha... (=Sann svensk avundsjuka o missunnsamhet) Älskar dig!! Mamma



2012-04-28 @ 22:31:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback