Påsk middag

Det blev en lika lugn lördagkväll som i fredags. Lina och Lova kom på spontanbesök efter jobbet. Vi lagade middag, ritade teckningar och busa en massa.


Det är  helt fantastiskt att vakna upp utan att klockan ringer! Dessutom är det stålande solsken och fåglarna sjunger i trädet utanför, kan man bli annat än glad?! Så nu ska jag mixa en smoothie och bege mig ut på en PW/jogging. Efter det kommer pappa och hämtar mig så blir det påsk middag med familjen:)

Innan jag drar vill jag bara ge er ett toppen tips om ni har svårt att somna på kvällarna... Sätt på en ljudbok, jag slocknar efter max 5 min. Eller ladda ner P3 appen i mobilen och välj ett samtalsämne att lyssna på. Sjukt sövande det med. MEN det betyder inte att jag är dålig på att lyssna i den verkliga vardagen he he..

Fånga dagen!
/Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback