Måndag 23 april

Packa pack pack, släpa ner kartong i källaren, rensa och torka av... Ja gott folk det är vad som har pågått hos mig sedan igår kväll. Tur jag fick hjälp med att rensa bland kläderna för jag får tyvärr inte plats med allt i resväskan haha. Nu har jag precis blivit klar med köket och har bara städskåpet och toaletten kvar.

Nu tar jag vila en stund... Har försökt ta mig igenom Tower Heist men har lyckats somna varje gång, inte för att filmen är dålig utan jag kan bara inte hålla luckorna öppna;) Får se om det blir tredje gången gilt nu då!


Har hållt på hemlisen lääänge nu, detta var vad som fanns i Lovas paket


En Hello Kitty läskchampagne, fotoram med 2 sidor och.....



...en halkmatta till badkaret och det efterlängtade schampooskyddet hahah. Lova är lik som jag, älskar att bada så nu är hon utrustad för flera badtimmar framöver:)


Vilotajm för att sen gå tillbaka till packandet.

Trevlig måndag till alla er som jobbar första dagen på denna veckan :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback