Inga dagar kvar!

Woooohoooo, tiden är kommen... Nu är det ca 6 timmar kvar tills jag påbörjar min resa. Allt är klart med lägenheten. Nu står den tom, städad och redo för min andrahandshyresgäst. Vad skulle jag gjort utan mina nära och kära som hjälpt mig med allt??!

Ikväll sover jag hos pappa. Han följer med till Kastrup och vinkar av mig <3
Försöker stanna upp i allt och känna på känslorna men det är svårt... Jag känner mig faktiskt bara glad! Såklart är det alltid ledsamt med farväl men annars känner jag min bara lugn och det känns liksom rätt. Fan va bra det känns ändå hahah. De pluppar upp nu under tiden som jag skriver:)

Att packa resväskan var ingen lätt match. Det slutade med att jag fick packa om den 3 ggr och för varje gång plockade jag bort typ 3-4 saker. Faktiskt så är min väska inte så stor... Nu är den fullproppad och väger på pricken 20kg. Har ju även lite beställningar från Anton också;) Psssst... var tvungen att packa med mig 2 handbagage hahah!!

Detta blir sista inlägget från Sverige.
Hoppas ni följer med mig i min resa genom livet!

Lovar att uppdatera varje dag.

Många kramar till er alla och tack för era lyckoönskningar!


/Emmely

Kommentarer
Yvonne Sjögren

Hej älskade gumman!Det är med glansiga ögon o blandade känslor jag läser ditt o skriver mitt inlägg.Vet att du nu är väg... till kanske, kanske ditt livsmål,vem vet??!!Det känns självklart ofantligt roligt att veta att du är glad,lycklig o förväntansfull...Vem skulle inte va de??! Första gången i mitt(långa)liv som jag faktiskt kan känna mig frestad av tanken att resa till USA...Ha de nu alldeles alldeles underbart.Så hörs o ses vi här o på skype.Ta väl hand om dig!! Kärlek i massor!! MAMMA



2012-04-25 @ 13:11:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback