Glad påsk!



Mitt lilla mini påsk ägg som jag fick av mamma i onsdags satt fint igår till filmen. Jag såg "I don´t know how she does it" med Sarah Jessica Parker som är en framgångsrik affärskvinna. Pusslet att få ihop jobbet med familjen är ingen dans på rosor, så hur gör hon? Lite lagom mysig film, 3 av 5 kycklingar;)

Dagens lista är låång men så är denna fredag också.
* Kolla pris för extra bagage
* Kolla tåg för nästa veckas resa till Idre
* Rensa avloppet :(
* Kolla upp skatteverkets adress + öppettider- behöver en blankett för att ev söka studentvisum
* Komma igång med packningen
* Tvätta
* Lägga ut bäddsoffan + byrå på blocket
* Sortera i skafferiet
Jag tror det får bli en runda PW/jogging också, eller hur?

Nu kanske ni förstår varför jag sitter här och skriver ner allt till punkt och pricka... Precis, bara för att dra ut lite extra på det ha ha ha. Har svårt för att börja med något, men när jag väl är igång så kan jag inte sluta.

Ha en bra dag!

Glad Påsk
Emmely


Kommentarer
Karin

Hej och glad påsk på dig tjejen!,!Jag följer din blogg då att jag vet hur det är med dig och det ska bli spännande att följadi i LA kramiz Karin



2012-04-06 @ 15:40:41
Emmely

Hej Karin!

Vad roligt att du följer min blogg. Övar upp mig lite nu innan jag åker så jag har bra flyt och aktivitet här när jag väl kommit till LA. Hoppas du får en trevlig påsk. Kram



Blogg: http://accesstomly.blogg.se/
2012-04-07 @ 00:14:08
Dani

Noooooooo! Tiden går för fort... :( Ser fram emot att ses snart! Puss



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-04-08 @ 01:00:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback