Fredag den 13 april

Packa lilla weekend väskan och tog flygbussen till Malmö/Sturup airport igår...



Flygresan gick bra. Läste igenom hela Aftonbladet, vet inte när det hände sist haha. Daniella, stjärna som hon är hade fixat skjuts från Arlanda och såklart blev det ett stopp på McDonalds för lite chickenbits:) Vi avslutade kvällen med en skräckfilm- KM31, jag kollade dock med ett halvt öga;) Sen så har vi terroristen Pixi som har lyckats väcka mig en miljon gånger i natt för att han ville mysa... Inte OK! Så nu sitter jag här på MQ Upplands Väsby´s kontor halv sliten och ringar runt ögonen. 


Terroristen Pixi him self


Vidskeplig eller ej, denna fredag kommer att bjuda på badkarsflyttning, skönhetsfix, en Power Nap (hoppas jag på) och kanske några glas vin över en god middag! 

Jag har saknat Sthlm <3
  


Kommentarer
Dani

Mycket söt terrorist! " He kills you with kindness!"



Blogg: http://accordingtomed.blogg.se/
2012-04-14 @ 10:03:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback