Festliga falukorvs måndag

Ja hörre ni ni, det börjar dra ihop sig ordentligt nu... 9 dagar kvar vilket betyder att det inte är någon idé att handla hem massa go saker. Nej, nu försöker jag rensa frysen och skafferiet, här är det bara fantasin som sätter gränserna;) Idag blev det en festlig, ungsbakad falukorv fylld med bostongurka, senap och ketchup. Till det kokade jag snabbmakaroner. (lite riven ost hade varit pricken över i:et)


Som tidigare nämnt sover jag de sista dagarna på en uppblåsbar-dubbel-madrass som jag lyxigt nog lånat av pappa. Tacka vet jag eldrivna uppblåsnings pumpar! Min lilla apa Lovisa sover alltid med mig:)


All shopping kan man inte utesluta bara för att man ska flytta... Vad vore livet i LA utan mina nya små broderade loafers och ett par färgade minishorts:) woohooo!!

Loafers från dinsko 149:- minishorts H&M 99:-



Helt sluuut efter dagens arbete... Nu ska jag slänga mig i sängen.

God natt på er!
/Emmely

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback