Brunch

imag1004 (MMS)

Taaaaaack fina familj för en fantastisk kväll. 25 årskalas i samband med avsked= glädje och tårar. Allt jag fick hade en väl planerad tanke bakom sig som ex, solrosfrön- jag ska så ett för varje familjemedlem, så har jag dem nära:) likaså en fotoram innehållande ett litet collage detta tillsammans med en bok med kloka ord och meningar. Kan det bli bättre? Nej! Men det kan vara så att dem bidrar till att jag hittar ett sätt att kunna leva ett lååångt liv utomlands ha ha :) Efter festen åkte jag till Marina. Vi fixade med min spotify (fick premium påladdning av henne) så jag kan dela med mig av alla hits:) Marina har ju bokat resa till LA och kommer redan den 15 maj, woohoo! Så vi fixade med Esta visa, en super viktig grej att göra innan man reser så man blir insläppt i landet. Vi avslutade med att sätta på "In time" i sängen. Jag slockna efter typ 10 ha ha. Det är ju lite lyx för mig med riktig säng. Nu har vi precis ätit brunch och dagen kan börja... Trevlig söndag på er!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback