22 dagar kvar...

Vart tar tiden vägen? Nu är det bara 22 dagar, 8 arbetsdagar och en flyttstädning kvar;) Men jag försöker trycka in en och annan date med fina vänner, massa dans och andra roliga ting. Det är väl inte så konstigt att tiden springer iväg då;)

Det här med tacksamhet är något som jag tror vi tar lite för givet. Det var länge sedan jag la en extra tanke på vad just Jag är tacksam för... Men efter mitt tidigare inlägg så blev det en tacksam måndag. Allt ifrån min livssituation, mitt och andras beteende, människor i min omgivning mm bidrog den dagen. Till och med tågvärden som kollade biljetten när jag var på väg till jobbet önskade mig en smaklig spis när jag åt min brunch på tåget, där kom dagens första SMILE! Det är också viktigt att visa sin tacksamhet.

Idag har jag ätit paj med vaniljsås i stora lass. Stjärnan på jobb, Annika, fyller år i veckan och bjöd på go fika:)
Imorgon är jag ledig... Kvalitetstid med mamma och PW/jogging står på listan.

Avrundar denna kväll med en god middag och ett glas vin.

Scan hamburgare, klyftpotatis, hemgjord vitlöksaioli och bland sallad med fetaost


Kommentarer
Frida

Finaste finaste Emmely <3



2012-04-04 @ 08:33:59
Emmely

<3



2012-04-04 @ 23:15:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback